• ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان
  • اِلأَحَّد ٩ ربيع الاول ١٤٤۰
  • Sunday, November 18, 2018
زمان انتشار: ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر ساعت 12:49 | تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۶/۲/۲۵ ساعت 11:28 | تعداد بازدید: 1927 | کد مطلب: 21088

تلفن گویا

مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی سرپایی از آبان ماه 1389 طرح پذیرش تلفنی بیمار را در پلی کلینیک بوعلی کاشان و از تاریخ 15 دی 95 در درمانگاه تامین اجتماعی آران وبیدگل اجرا نمود. در حال حاضر این مرکز مجهز به سیستم مکانیزه پذیرش تلفنی می باشد . مراجعین می توانند نوبت ویزیت پزشکان متخصص و دندانپزشکان را از طریق سیستم پذیرش تلفنی گویا انجام دهند.

 

 

اهداف طرح:

     عدم اتلاف وقت بیمه شدگان

    امکان انجام دقیق معاینات برای تشخیص صحیح بیماری

     جلوگیری از انتقال بیماری های واگیردار به علت حضور طولانی در درمانگاه

     رعایت شئونات اسلامی

 

تلفن سامانه پذیرش گویا پلی کلینیک بوعلی کاشان (نوبت صبح وعصر):  55448837

تلفن سامانه پذیرش گویا درمانگاه تامین اجتماعی آران وبیدگل (نوبت صبح وعصر): 54755380

تلفن سامانه پذیرش گویا بیمارستان تامین اجتماعی (نوبت صبح وعصر): 55457071:

نسخه چاپی نسخه XML فایل خبر ارسال به دوستان
کلید واژه
 
سروش سراسری - سایت اصلی آپارات سراسری - سایت اصلی
زمان انتشار: ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر ساعت 12:49 | تعداد بازدید: 1927 | کد مطلب: 21088
ارسال نظر
نام:
captcha
کد امنیتی:
پست الکترونیک:
نظر: 100

مشاهده دیدگاه بینندگان



چند رسانه ای
عکس
فیلم
طرح و پوستر
کاریکاتور
صوت
 
  • گزارش تصویری مراسم روز خانواده وتکریم بازنشستگان
  • گزارش تصویری کارمند نمونه مدیریت درمان کاشان

آرشیو

آرشیو

آرشیو

آرشیو

آرشیو

Page Generated in 2/1967 sec